• PEESKE INLEVER DAGEN

    LEDEN OPGELET!

    Volgend seizoen worden alle elftallen van R.K.S.V. ’t Peeske in een compleet nieuwe kledinglijn gestoken. Dat nieuws was natuurlijk al bekend, maar nu is het tijd voor de volgende stap!

    Daarom organiseren we de PEESKE INLEVER DAG.

    Een moment om huidige kleding:

    in te leveren

    te doneren

    te kopen

    of te ruilen waar mogelijk

    Zo geven we clubkleding samen een tweede leven én zorgen we dat iedereen fris aan het nieuwe seizoen begint.

    Aan het begin van het nieuwe seizoen presenteren we met trots de compleet nieuwe kledinglijn én onze nieuwe sponsoren.

    Hou onze media vanaf 23 juni goed in de gaten…

    Stukje bij beetje wordt duidelijk hoe we er volgend seizoen weer stralend uit gaan zien!