JO15-1 versterkt met ervaren voormalig eerste elftal speler als trainer
R.K.S.V. ’t Peeske is trots om aan te kondigen dat Paul Jansen komend seizoen aansluit als trainer van JO15-1. De voormalig speler, die 10 jaar in de hoofdmacht van het eerste speelde en twee keer promoveerde, keert daarmee terug op Sportpark De Kolkstede, waar hij zijn ervaring en passie voor het voetbal gaat inzetten voor de volgende generatie.
Samen met Edwin Nas en Ralf Wissink, die zich al jarenlang met veel enthousiasme inzetten voor deze lichting, ontstaat er een sterke begeleiding rondom JO15-1. Een combinatie van clubgevoel, ervaring en betrokkenheid die perfect past bij de ontwikkeling van onze jeugd.
Jan Joost de Jong, verantwoordelijk voor de bovenbouw jeugd, is zeer tevreden met de komst van Paul:
"Met Paul halen we een trainer binnen die veel ervaring meebrengt en de vereniging van binnen en buiten kent. Zijn voetbalkennis, enthousiasme en betrokkenheid maken hem een uitstekende aanvulling voor onze jeugdopleiding. We zijn blij dat hij zijn kwaliteiten wil inzetten voor JO15-1."
Met deze versterking blijft R.K.S.V. ’t Peeske investeren in de ontwikkeling van jeugdspelers, zodat zij zich zowel sportief als persoonlijk kunnen blijven ontwikkelen.
Welkom terug, Paul! We wensen Paul, Edwin, Ralf en de spelers van JO15-1 een prachtig seizoen toe.
R.K.S.V. 't Peeske
Kolkstedeweg 5
7037CT Beek
Tel.: +31 316531759 (kantine)
E-mail: info@svpeeske.nl